-->
מנהלת תיכון עירוני א' יפית כהן
מנהלת תיכון עירוני א' יפית כהן

שתי מנהלות מחיפה ואחת מהקריות זכו בפרס החינוך המחוזי

המנהלות שזכו בפרס החינוך המחוזי לשנת הלימודים תשפ"ג הן יפית כהן מבית הספר עירוני א', ד"ר ענת הלל מפסג"ה ורעיה טובול מחטיבת הביניים דפנה באורט קרית ביאליק. בפרס זכו גם מוסדות חינוך בחיפה ובקריות

פורסם בתאריך: 13.6.24 11:17

כבוד: שתי מנהלות מחיפה ואחת מהקריות זכו בפרס החינוך המחוזי לשנת הלימודים תשפ"ג (2023-2022). המנהלות החיפאיות הן יפית כהן מבית הספר עירוני א' וד"ר ענת הלל מפסג"ה, והמנהלת הקרייתית היא רעיה טובול מחטיבת הביניים דפנה באורט קרית ביאליק. הטקס התקיים במרכז ההדרכה של משרד החינוך בקרית אליעזר.

 

מנהלת פסג"ה ד"ר ענת הלל (צילום: דוברות משרד החינוך)

מנהלת פסג"ה ד"ר ענת הלל (צילום: דוברות משרד החינוך)

 

מנהלת חטיבת הביניים דפנה רעיה טובול מקבלת את הפרס (צילום: דוברות משרד החינוך)

מנהלת חטיבת הביניים דפנה רעיה טובול מקבלת את הפרס (צילום: דוברות משרד החינוך)

 

בפרס המחוז זכו גם הגן הממלכתי דתי תירוש, בית הספר לחינוך מיוחד ויצו – אחוזת ילדים, בית הספר היסודי ליאו בק בהדר ובית הספר היסודי אהרון הרא"ה – בנות השייך למגזר הדתי מחיפה; הגן הממלכתי צורים מקרית ביאליק; הגן הממלכתי שבתאי, בית הספר היסודי אמירים ובית הספר העל יסודי הממלכתי דתי לוינסון מקרית ים; ומקיף שש שנתי אורט מוצקין מקרית מוצקין.

במחוז מציינים כי פרס החינוך המחוזי מהווה ביטוי להוקרה ולהערכה על עשייתם הייחודית של מוסדות החינוך, על קידום מצוינות, על יזמות ועל חדשנות חינוכית.

 

 

מנהלת המחוז (בפועל) סיגל כהן אמרה בטקס: "כל אחד מכם, המנהלים והמנהלות, חתר וחותר באופן אישי למימוש הפוטנציאל של העשייה החינוכית הרחבה. חרטתם על דגלכם את ערך המצוינות ושַאפתם לפעול לאורו בכל תחומי העשייה".

באשר למוסדות החינוך שזכו בפרס אמרה כהן כי הם זכו בפרס "בשל היותם פורצי דרך בהטמעת החדשנות ובזכות הישגיהם המרשימים בתחומים הלימודי, הערכי והרגשי-חברתי. מצוינות זו באה לידי ביטוי גם בשירות ובשותפות של כל קהילת המוסד החינוכי – הורים, מורים תלמידים, רשות מקומית ושותפים נוספים. אתם, העומדים בראשם, ראויים לציון לא רק על הישגיהם, אלא גם ובעיקר על אופן עבודתכם – האמונה בחזון ובתלמיד, מידת היצירתיות והחדשנות ואופן גיוס השותפים בתוך המוסד החינוכי ומחוצה לו – וכמובן על הצלחות בטיפוח הסביבה האנושית והפיזית, המשמשת תשתית לבניית קהילה מופתית. מצוינות היא לא פעולה חד פעמית כי אם דרך חיים ותרבות ארגונית".

 

מנהלת המחוז (בפועל) במשרד החינוך סיגל כהן (צילום: דוברות משרד החינוך)

מנהלת המחוז (בפועל) במשרד החינוך סיגל כהן (צילום: דוברות משרד החינוך)

 

תגובות

4 תגובות
4 תגובות
  1. קובי

    אין על ד"ר ענת הלל אחת ויחידה,מנהלת בחסד,היכן שהיא נמצאת עושה רק טוב ומקדמת אשת עשיה,המנהלת מספר אחת לשעבר של תל חי,אלופה.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד ענת!! ראויה לכל המחאות וההלל.
    חיים לק

  3. אריאלי

    חטיבת הביניים "דפנה" זה בלגן אחד גדול. גם בלגן וגם ברדק.
    אם הם קבלו פרס זה סימן שהפרסים האלה זה בלוף.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר