-->
יוסי שלום (צילום: מיכה בריקמן)
יוסי שלום (צילום: מיכה בריקמן)

"אין סיסמאות. יש תוכניות": הקמפיין החדש של יש עתיד

יש עתיד שינתה את סיסמת הבחירות שלה. יוסי שלום: "הקמפיין שלנו בנוי על בסיס תוכניות בעלות יעדים ריאליים וברי השגה. חיפה ראויה ליותר מסתם מילים, היא ראויה לעשייה. אנחנו כאן כדי לבצע תוכניות מעמיקות שמטפלות בסוגיות הליבה העומדות בפני העיר"

פורסם בתאריך: 15.1.24 10:38

המועמד לראשות העיר יוסי שלום ורשימת יש עתיד יוצאים בקמפיין חדש עם הסלוגן "אין סיסמאות. יש תוכניות". כזכור, לפני פרוץ מלחמת חרבות ברזל, סיסמת הקמפיין של שלום ויש עתיד היתה "תודה יונה. תודה עינת. עכשיו אנחנו". במטהו של יונה יהב לא אהבו את הסיסמה, בלשון המעטה, תקפו את שלום והזכירו לשלום שהוא רצה לחבור ליהב ברשימה משותפת לקראת הבחירות, אך המהלך נכשל.

"הקמפיין שלנו בנוי על בסיס תוכניות בעלות יעדים ריאליים וברי השגה", מסביר שלום את הקמפיין החדש, "חיפה ראויה ליותר מסתם מילים, היא ראויה לעשייה. אנחנו כאן כדי לבצע תוכניות מעמיקות שמטפלות בסוגיות הליבה העומדות בפני העיר".

 

 

ממטה יש עתיד נמסר כי המצע המעודכן של הרשימה מתמקד בשלושה נושאים עיקריים – כלכלה, ביטחון וחברה. שלום: "המצע המפורט שלנו מציע תוכניות ברורות ויעילות לשיפור מיידי במצב העיר, בנושאים שמטרידים באמת את התושבים. יש לנו תוכניות מפורטות כיצד לשפר את מצב הביטחון האישי בעיר, לסייע לעסקים הקטנים ולהניע את הכלכלה העירונית, ליצור המשכיות לפעילות המוכנות למלחמה, לייעל את הביורוקרטיה העירונית ועוד. אנו מתחייבים לממשם מהרגע שניבחר. הבחירות המוניציפליות הקרובות הן קריטיות מאי פעם".

 

תגובות

5 תגובות
5 תגובות
  1. חדווה

    הזוי. אחרי שיונה יהב לא רצה אותו הוא נואש והיסטרי. לא יעזור לך יוסי שלום.

  2. קלישה

    מי זה ?הוא קרוב לצלחת של יהיר? אם כן למה שנצביע לו???
    שגם הוא יחליט מה טוב לנו ומה לא?
    אבל……….. מי יבחר בי???????????????

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר