כבכל רבעון, החל מהיום (ראשון) מתייקרים תעריפי הנסיעה במנהרות הכרמל. חברת כרמלטון, הזכיינית של מנהרות הכרמל, הודיעה על העלאת תעריפי השימוש, כך שהתעריף למקטע למנויים ברכב פרטי יעמוד על 10.11 שקלים (במקום 10.03 שקלים), ולרכב שאינו מנוי תעלה הנסיעה במקטע אחד 11.07 שקל (במקום 10.99 שקלים).
תעריף הנסיעה למקטע לרכב ציבורי – מנוי ושאינו מנוי – יהיה 33.21 שקל (במקום 32.97 שקל), ולמשאית – מנויה ושאינה מנויה – תעריף הנסיעה למקטע יעלה ל-55.35 שקל (במקום 54.95 שקל).
תעריפי הנסיעה במנהרות הכרמל שמתייקרים בכל רבעון משמשים את המועמדים השונים לראשות העיר בתעמולת הבחירות שלהם. ב-29 ביוני אמר יונה יהב כי "תוך שנה מיום שובי לתפקיד אביא הסכם עם הממשלה, ומנהרות הכרמל יהיו פתוחות בחינם לתושבי חיפה. אין סיבה שכביש מנהרות הכרמל לא יהיה כביש פתוח לשימוש לתושבי חיפה. במשא ומתן רציני ואינטנסיבי ניתן תוך שנה להגיע להסכם בין המדינה לבין המפעילה שיהפוך את מנהרות הכרמל לכביש חינמי לתושבי חיפה, ללא צורך בתשלום אגרה".
גם דוד עציוני התייחס לנושא ואמר ב-31 ביולי כי "רק אנחנו הפראיירים משלמים עבור כביש אגרה – מנהרות הכרמל". כבר ביולי 2021 ביקש עציוני את התערבותה של שרת התחבורה אז מירב מיכאלי להפחתת עלויות הנסיעה וכתב לה: "מנהרות הכרמל שנפתחו לפעילות ב-2010 הן בפועל מערך הכביש העירוני היחיד בארץ אשר משלמים עליו אגרת נסיעה – דבר המהווה עול כלכלי משמעותי לתושבי חיפה".
אזרח ישר
חזירים לא לעבור במנהרות פרות חולבות.
אנונימי
תו גנב=מנהרות הכרמל