-->
המקום שבו אירעה דליפת הגז (צילום: דוברות שירותי הכבאות וההצלה)
המקום שבו אירעה דליפת הגז (צילום: דוברות שירותי הכבאות וההצלה)

הסתיים אירוע דליפת הגז: התושבים הורשו לחזור לבתיהם

לוחמי האש מתחנת חיפה פעלו היום בדליפת גז מצובר בשדרות הציונות. באירוע נוצר חשש אמיתי ממגע בין הגז הבוער למקורות אנרגיה, ולכן נותק החשמל גם ברחובות עבאס והפרסים, ומפקד האירוע הנחה את קב''ט עיריית חיפה לפנות ארבעה בנייני מגורים. עם סיום האירוע הורשו הדיירים לשוב לבתיהם

פורסם בתאריך: 31.7.23 10:08

הסתיים אירוע דליפת הגז בשכונת עבאס. דליפת גז מצובר הובילה היום (שני) לניתוק של כמה רחובות מחשמל – כך הודיעה דוברות שירותי הכבאות וההצלה.

בשעות האחרונות פעלו לוחמי האש מתחנת חיפה בפיקודו של רשף לאוניד לנסקי בדליפת גז מצובר בשדרות הציונות. באירוע, שנגרם במהלך עבודות לפינוי פסולת, נוצר חשש אמיתי ממגע בין הגז הבוער למקורות אנרגיה, ולכן נותק החשמל גם ברחובות עבאס והפרסים.

מהנדס ונציגים מטעם חברת אמישאגז הגיעו למקום.

 

 

עדכון (10:31): למרות שבניטור שבוצע לא התגלו ערכים גבוהים להימצאות של גז באוויר ובשל הסכנה המיידית מכמות גז גבוהה אשר דולפת מהצובר שמספק גז לארבעה בנייני מגורים ברחוב עבאס, מפקד האירוע הנחה את קב"ט עיריית חיפה לפנות את ארבעת הבניינים מדייריהם. נכון לעכשיו אין נפגעים או נזק לרכוש.

עדכון (11:07): מעיריית חיפה נמסר כי המנכ"ל ניר מריאש ונציגי אגף הביטחון, אגף האכיפה העירוני ושירותי הרווחה נמצאים במקום ומסייעים לדיירים שנאלצו להתפנות מבתיהם. התושבים מפונים למתנ"ס עבאס עד לסיום האירוע ולקבלת אישור של שירותי הכבאות וההצלה לשוב לבתיהם.

מריאש: "העירייה פועלת בתיאום עם לוחמי האש ועם המשטרה ותמשיך לסייע לדיירים ככל שיידרש עד לסיום האירוע".

עדכון (12:43): לאחר הוצאת הצובר מהקרקע אותרה הדליפה ונסגרה. לוחמי האש ביצעו ניטור סופי ששלל כל ערכים להימצאות גז. דיירי הבניינים שפונו רשאים כעת לשוב לבתיהם לאחר שאספקת החשמל חודשה.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר