-->
רכבת בתחנת בת גלים (צילום: shimonbar.mail.ru/depositphotos.com)
רכבת בתחנת בת גלים (צילום: shimonbar.mail.ru/depositphotos.com)

היא שוב מאחרת? הרכבת פרסמה את מדד הדיוק בקו חיפה-תל אביב

אחרי שנים ארוכות נענתה רכבת ישראל לדרישת "כלבו - חיפה והקריות" לפרסם את מדד הדיוק בקו הרכבת העמוס ביותר שלה - חיפה-תל אביב. מהנתונים עולה כי בשנת 2022 עמד מדד דיוק הקו על 93 אחוז - ירידה ביחס לשנת 2021, אז עמד מדד הדיוק על 94.7 אחוז. הנתונים מצביעים על כך ששיעור הדיוק בקו זה נמוך מהנתון הארצי

פורסם בתאריך: 10.7.23 12:12

לראשונה אחרי שנים נענתה רכבת ישראל לדרישת "כלבו – חיפה והקריות" לפרסם את מדד הדיוק בקו הרכבת העמוס ביותר שלה – חיפה-תל אביב. מהנתונים שהעבירה הרכבת עולה כי בשנת 2022 עמד מדד דיוק הקו על 93 אחוז – ירידה ביחס לשנת 2021, אז עמד מדד הדיוק על 94.7 אחוז. מהרכבת לא נמסרו נתונים משנים קודמות.

הנתונים שאותם סיפקה הרכבת מצביעים על כך ששיעור הדיוק בקו חיפה-תל אביב נמוך בהשוואה לנתון הארצי. במדד הדיוק הארצי אשר מפורסם באתר האינטרנט של הרכבת, היום (שני) פעלו ברחבי הארץ 204 רכבות, כאשר 196 הגיעו בזמן ושמונה איחרו, כלומר 95.9 אחוז מהרכבות הגיעו בזמן לתחנות הסופיות ו-95.4 אחוז הגיעו בזמן לתחנות הביניים.

 

 

ברכבת מציינים כי מדד הדיוק משקף את שיעור הרכבות שהגיעו לתחנות בזמן, והוא מהווה שקלול של דיוק הרכבות מהשעה 00:01 של כל יום. המדד נקבע על פי סטנדרט אירופי, כאשר איחור נחשב ליותר מחמש דקות איחור בהגעה לתחנות הביניים ולתחנות היעד. עוד אומרים ברכבת כי הרכבות יוצאת מהתחנה במועד הנקוב בלוח הזמנים הרשמי, אך דלתות הרכבת נסגרות כ-15 שניות קודם לכן.

יצוין כי בהשוואה לארצות אחרות שבהן מתפרסם מדד דיוק, רכבת ישראל אינה נחשבת בין המתקדמות. בשוויץ נמדד איחור לאחר שלוש דקות וביפן האיחור הממוצע נמדד בשניות.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר