-->
סניף בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: ברוך אבן)
סניף בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: ברוך אבן)

תלמיד שהיה מעורב בקטטה בבית בירם הורחק לצמיתות מהריאלי

נוסף על התלמיד שלימודיו הופסקו, שבעה תלמידים הושעו לחמישה ימים וחויבו לעבור סדרת חינוך למניעת אלימות. הריאלי יעקוב אחר התנהגותם של התלמידים שהושעו גם במהלך חופשת הקיץ, והם מוגדרים מעתה תלמידים על תנאי. בבית הספר מתכוונים לקיים משחק כדורגל שבו תודגש ההתנהגות הראויה באירועי ספורט 

פורסם בתאריך: 8.6.23 11:54

בית הספר הריאלי הפסיק את לימודיו של אחד מהתלמידים שהיה מעורב בקטטה שפרצה בשבוע שעבר בבית הספר, והרחיק אותו לצמיתות. שבעה תלמידים הושעו לחמישה ימים וחויבו לעבור סדרת חינוך למניעת אלימות. הריאלי יעקוב אחר התנהגותם של התלמידים שהושעו גם במהלך חופשת הקיץ, והם מוגדרים מעתה תלמידים על תנאי לכל מקרה של התנהגות לא הולמת.

כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות", במהלך הקטטה שאירעה במהלך משחק כדורגל בין תלמידי כיתות ט' הוכתה מורה לספורט על ידי אחד מהתלמידים בעת שניסתה להפריד בין הנצים.

גורם בריאלי מסר כי מאז הקטטה הוקדשו כל שיעורי החינוך הגופני ושיעורי החינוך בבית בירם לתופעת האלימות בספורט. במקביל מתכוונים בריאלי לקיים משחק כדורגל במגרש הספורט בקמפוס בית הספר, שבו תודגש ההתנהגות הראויה באירועי ספורט. לפני המשחק יקריאו התלמידים שהיו מעורבים בקטטה את אמנת ההגינות בספורט של בית הספר.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר