-->
גרגורי ורגאס, ווילי וורקמן ותומר שטיינהאור. תוגת ההפסד (צילום: דני מרון)
גרגורי ורגאס, ווילי וורקמן ותומר שטיינהאור. תוגת ההפסד (צילום: דני מרון)

החלום ושברו: מכבי חיפה הפסידה בגמר

מסע הקסם של הירוקים הסתיים בהפסד 83:76 להפועל ירושלים. אחרי מחצית ראשונה שהסתיימה בשוויון 41:41 טסו הירושלמים במחצית השנייה, והשאירו את מכבי רק עם המחמאות. נתראה בעונה הבאה

פורסם בתאריך: 15.6.17 23:06

מסע הקסם של מכבי חיפה מהמקום השמיני בתום העונה הסדירה ועד לגמר הפלייאוף הסתיים הערב במפח נפש לאחר שהירוקים הפסידו להפועל ירושלים בתוצאה 83:76.

4,000 אוהדים התמקמו ביציעים שהוקצו למכבי, הרעישו עולמות, וראו לפני פתיחת המשחק את ג'ון דיברתולומאו זוכה בתואר שחקן העונה של ליגת העל.

 

 

ג'ון דיברתולומאו זוכה בתואר שחקן העונה (צילום: דני מרון)

ג'ון דיברתולומאו זוכה בתואר שחקן העונה (צילום: דני מרון)

 

הפועל ירושלים עלתה ראשונה על לוח התוצאות עם שלשה של קרטיס ג'רלס, ועוז בלייזר מהעבר השני קלע את הנקודות הראשונות של מכבי. ג'רלס וג'רום דייסון העלו את הירושלמים ל-2:8, וקווין פינקני הקטין, אבל מכבי לא מצאה את הסל בהתקפות הבאות, ובלייזר ספג עבירה שנייה אחרי חמש דקות. ג'ון דיברתולומאו, שלפני המשחק נבחר לשחקן העונה של ליגת העל, נכנס למשחק, וגרגורי ורגאס בשש נקודות רצופות השווה ל-10:10. שתי דקות לסוף הרבע הראשון העלה דיברתולומאו את מכבי ליתרון ראשון – 12:14 – ומאמן ירושלים סימונה פיאנג'אני הזעיק פסק זמן. עד לסיום הרבע נתקעו שתי הקבוצות בהתקפה, והרבע הסתיים ב-13:14 למכבי.

 

אורלנדו מנדז ואלדז מול יותם הלפרין (צילום: דני מרון)

אורלנדו מנדז ואלדז מול יותם הלפרין (צילום: דני מרון)

 

שתי שלשות ושתי קליעות עונשין של אורלנדו מנדז ואלדז בפתיחת הרבע הרבע השני העלו את מכבי ל-16:22. ורגאס העלה לשמונה, אבל אז המשחק התחמם, והרכז של מכבי ספג עבירה טכנית. המומנטום עבר לירושלים, ודייסון השווה ל-26:26. ורגאס קלע שלשה, ג'רלס ענה באחת משלו, ופינקני סחט מריצ'רד האוול את העבירה השלישית שלו והעלה את מכבי ל-29:31. ווילי וורקמן בסל ובנקודת בונוס מהקו העלה לחמש, אבל ג'רלס בשלשה הוריד ל-38:36. ורגאס ספג עבירה שלישית וירד אל הספסל, וירושלים חזרה להוביל משלשה של טרנס קינסי. מנדז ואלדז ענה בשלשה משלו וקבע שוויון 41:41 במחצית.

 

ווילי וורקמן מטביע על הראש של ליאור אליהו (צילום: דני מרון)

ווילי וורקמן מטביע על הראש של ליאור אליהו (צילום: דני מרון)

 

הרבע השלישי היה כולו בשליטה ירושלמית שעלתה ל-43:49, לפני שורגאס צימק לארבע. שני גגות של האוול על דיברתולומאו ועל מנדז ואלדז ביחד עם שתי שלשות של דייסון הטיסו את ירושלים ל-45:57. מכבי נתקעה במשך שש דקות ללא סלי שדה, קלעה רק 11 נקודות בעשר דקות, וקינסי קבע את תוצאת הרבע – 52:65 לאדומים.

 

גרגורי ורגאס בטירוף (צילום: דני מרון)

גרגורי ורגאס בטירוף (צילום: דני מרון)

 

בפתיחת הרבע הרביעי העלה אמרה סטודמאייר את ירושלים ל-15, אבל שלשה של מנדז ואלדז וקליעת עונשין אחת של עמית שמחון וארבע נקודות רצופות של ורגאס הורידו את ההפרש לשבע בלבד – 60:67 – שש דקות לסוף המשחק. ג'רלס העלה את הירושלמים שוב ליתרון של עשר נקודות כשנותרו עוד 3:30 דקות לסיום. עד לסוף המשחק ניסה ורגאס לעשות משהו וצימק ל-76:81, אבל לא יותר מכך. מכבי חיפה נשארה עם המחמאות על פלייאוף מדהים. ניפגש שוב בעונה הבאה.

קלעו למכבי חיפה: גרגורי ורגאס 30 נקודות (6 אסיסטים), אורלנדו מנדז ואלדז 14, קווין פינקני 13, ווילי וורקמן 8, ג'ון דיברתולומאו 6, עוז בלייזר 4, עמית שמחון 1

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר