אנשים עם מוגבלות מהווים 17 אחוזים מן האוכלוסייה בישראל. אנשים שרוצים, כמו כולנו, לנהל אורח חיים עצמאי, להתעורר כל בוקר ליום חדש, כשהם מנהלים את שגרת יומם ללא תלות באנשים סביבם. משימות רבות שעבורנו הן טריוויאליות, נחשבות בעיני אחרים חלום רחוק, אך זה לא חייב להיות המצב.
הפתרונות הטכנולוגיים והאביזרים הנלווים הקיימים היום עונים כמעט לכל צורך ומגבלה ומאפשרים התמודדות נוחה יותר עם היומיום.
בדיוק מסיבה זו הוקם בשנת 1994 "המרכז הישראלי לאיכות חיים, ציוד סיעודי ושיקומי בע"מ".
שאלנו את רועי אפרת, מנכ"ל ובעלים, דור שני למיזם העסק המשפחתי, אודות הטכנולוגיות החדשות בתחום וכיצד מסייעת החברה לבעלי המוגבלויות לנהל שגרת חיים מיטבית.
אילו פתרונות אתם מציעים כיום?
"מראשית דרכנו, התמקדנו במציאת פתרונות לנכים בתחומים מגוונים. מכיסאות גלגלים ממונעים בדגמים שונים, בטכנולוגיות החדישות ביותר, המותאמים אישית ומאפשרים ניידות עצמאית מקסימלית, מיטות סיעודיות, כריות ומזרנים למניעת פצעי לחץ, רמפות ומעלוני מדרגות ניידים, מגוון אביזרים נלווים ובעצם, כל מה שבעל מוגבלות זקוק לו להתנהלות עצמאית בביתו, וגם בחוץ.
אנחנו מאמינים באיכות הציוד ולא מתפשרים על הרמה הגבוהה של המוצרים, לכן אנחנו נחשבים לסמן ימני שנותן את הטון בתחום בכל הנוגע לאיכות וטיב המוצרים, אבל גם בשירות. לקוחותינו יודעים שכאשר אנו מציעים מוצר מסוים, זה יהיה אחרי בדיקה קפדנית, וכמובן, המוצרים שאנו מייבאים נושאים את תווי התקן המחמירים ביותר".
"המרכז הישראלי לאיכות חיים, ציוד סיעודי ושיקומי בע"מ" פועל מזה 30 שנים כעסק משפחתי, המעסיק כ-35 עובדים מסורים, חדורי מטרה והרגשת שליחות גבוהה. החברה מייצגת כ-20 יצרנים מהמובילים בתחומם בעולם ביניהם Permobil השבדית, המובילה בייצור כסאות גלגלים ממונעים, Motion Composites הקנדית – יצרנית כסאות גלגלים אקטיביים קלים במיוחד ובהתאמת "חליפה" אישית, Bock הגרמנית – הנחשבת לאחת היצרניות הגדולות והאיכותיות בעולם למיטות סיעודיות, Sunrise Medical, ועוד שמות חשובים ומובילים בעולם, כל יצרן בתחומו.
אתם נחשבים לחלוצי השירות עד הבית.
"אנחנו מספקים את הציוד עד בית הלקוח כחלק מתפיסת עולם של מתן שירות מיטבי מרגע רכישת המוצר. מבחינתנו זאת "חתונה קתולית" לשנים ארוכות. אנחנו מבצעים הדגמות בבית הלקוח, נותנים שירות גם כשמסתיימת תקופת האחריות ובנוסף, אנו מתמחים ביצירת "התאמות ספציפיות" במעבדה מקצועית ביותר ובעלת מוניטין רב בתחום".
מי הם הלקוחות של החברה?
"זכאי משרד הבריאות מכל רחבי הארץ, נכי צה"ל שמופנים דרך אגף השיקום במשרד הביטחון, ביטוח לאומי – נפגעי פעולות איבה, נפגעי תאונות עבודה ותאונות דרכים, מחלקות השיקום בבתי החולים הגדולים. אנחנו בקשר טוב מאוד עם כל קופות החולים, מוסדות סיעודיים ובתי אבות רבים, כך שהעבודה שלנו מתבצעת בעיקר מול גופים ממשלתיים גדולים וזאת לצד לקוחות פרטיים רבים ברחבי הארץ".
איך השפיעה עליכם הקורונה?
"משבר הקורונה השפיע על כלל האוכלוסייה, ובעיקר על בני הגיל השלישי ואוכלוסיית הנכים, שמצאה את עצמה מנותקת מהסביבה. דווקא בתקופה זו הענקנו שירות סביב השעון, נענינו לכל בקשה וסיפקנו אביזרים רבים בהתאמה אישית לכל צורך, שיאפשרו תנועה עצמאית, ככל הניתן, בבית ומחוצה לו".
"המרכז הישראלי לאיכות חיים" מאפשר לכל נכה תקופת ניסיון והסתגלות לציוד החדש, החברה מבצעת התאמה לסביבת המגורים ומבטיחה את הטכנולוגיות החדישות, האיכותיות והבטוחות בתחום. והשירות מעל לכל ומכל הלב.
לפרטים: צומת כפר חסידים, טל': 1-700-500-780, בדוא"ל: [email protected] ובאתר >>>
תגובות